آشنا برچسب

برچسب‌های VOID اثر گذار

برچسب‌های VOID اثر گذار رنگ آن در آبی مات و قرمز محبوب است و رنگ سفارشی مانند بنفش نیز موجود است.

مواد PET با کیفیت بالا و فناوری‌های پیشرفته در هنگام تولید برچسب‌های VOID غیرقابل انتقال استفاده می‌شوند، کلمه‌ای پنهان دارد که بدون باز کردن قابل مشاهده نیست.

پس از باز شدن، نمی توان آن را دوباره مهر و موم کرد.

به عنوان خاصیت غیر باقیمانده آن، برای محصولاتی مانند کالاهای الکترونیکی، دوربین های موبایل و بسیاری از برنامه های کاربردی دیگر مفید است.

امنیت نیاز به دقت دارد

لیبل‌های برکشایر به توسعه، تولید و عرضه برچسب‌ها و نوارهای چسبنده اختصاص دارد که امنیت و اصالت محصولات و برندها را تضمین می‌کند. خواه شواهد دستکاری،

حفاظت از دارایی و شناسایی، حفاظت از برند یا علامت گذاری امنیتی باشد، ما می توانیم راه حل هایی با کیفیت و مقرون به صرفه برای رفع تمام نیازهای برچسب امنیتی شما ارائه دهیم.

نمونه کارها امنیتی خود چسب ما شامل مهر و موم های دائمی، نیمه دائمی، بدون پسماند، مهر و موم های لایه بردار، مهر و موم های تخلیه 2 قسمتی، مهر و موم های قابل کشش،

نوار پیوسته و مهر و موم های امنیتی تکه تکه می شود.آشنا برچسب

همه برچسب‌های امنیتی ما را می‌توان با ویژگی‌های امنیتی اضافی از جمله الگوهای شکاف امنیتی، شماره‌گذاری متوالی، بارکدهای متوالی، هولوگرام، خراش و فناوری‌های OVI افزایش داد.

کنوانسیون چالش برانگیز

فرصت های ارائه شده توسط پرس های دیجیتال HP ما را قادر می سازد تا ظاهر متعارف یک برچسب امنیتی را با تحقق کیفیت بالا، تصاویر چهار رنگ و شخصی سازی گرافیکی به چالش بکشیم.

ما یک استاندارد اختصاصی برای تولید همه برچسب‌های امنیتی در Berkshire Labels معرفی کرده‌ایم و همه برچسب‌ها با بالاترین استانداردها تولید می‌شوند و تحت بررسی‌های

کیفیت اضافی، از جمله تأیید کمیت و مراحل ترخیص خط هستند. ما متعهد به ارائه راه حل های برچسب امنیتی بی عیب در زمان و هر زمان هستیم.

احراز هویت

برچسب‌های ضد جعل ویژگی‌های خاص یا ترکیبی از ویژگی‌های امنیتی (مانند آشکار و پنهان) را به عنوان وسیله‌ای برای احراز هویت در مواد چهره دارند.

بازتولید این برچسب‌ها دشوار است و بسته به سطح امنیت مورد استفاده، صحت آنها می‌تواند توسط صاحبان برند، دولت و مردم در هر نقطه از زنجیره تامین بررسی شود.

ویتلام مجموعه ای از فناوری های موجود در بازار امروز را ارائه می دهد.

هدف ما ایجاد بالاترین سطح ممکن امنیت با هزینه بهینه است.

ما به دنبال ترکیب عناصر امنیتی پایین و بالا با هم برای افزایش حفاظت هستیم. سابق. جوهرهای امنیتی + کاغذ امنیتی + هولوگرام

ما از انواع مختلفی از فناوری های امنیتی برای به حداکثر رساندن محافظت از تقلب استفاده می کنیم.

فن آوری های آشکار

ویژگی‌های فناوری آشکار دستگاه‌های احراز هویت هستند که در برچسب‌ها و/یا بسته‌هایی ساخته شده‌اند که قابل مشاهده هستند و جلوه‌های بصری پویا را نشان می‌دهند.

فن‌آوری‌های آشکار شامل بارکد، جوهر و برچسب‌های تخصصی، هولوگرام، واترمارک، برجسته‌سازی، فیلم غیرقابل دستکاری و غیره است.

فناوری های امنیتی آشکار را می توان با سایر فناوری ها برای راه حل های چند لایه ضد جعل ترکیب کرد. خواه این یک راه حل آشکار منفرد باشد یا ترکیبی

از راه حل های آشکار، پنهان و سایر راه حل ها، Whitlam می تواند کمک کند.

دستبند شناسایی بیمار   لیبل آزمایشگاهی   میوه    خرده شونده    دیجی کالا   شبرنگ   امنیتی

 صدفی   متال چاپ برچسب انرژی  برچسب اسباب بازی  برچسب محصولات لبنی   لیبل شامپو   برچسب شامپو  لیبل محصولات غذایی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *